"I wish I had a reason, my flaws are open season..."


"...For this I gave up trying.
 One good turn deserves my dying..."


Corey Taylor, bäst, finns inte så mycket mer att säga :)





Så var det söndag igen.
Sitter här och väntar på att gå ner till tvätten igen, spännande... Kanske inte, men desto nödvändigare.
Var fan har min inneboende/sambo tagit vägen? Maybe he got lucky tonight ;) Man får väl hoppas, hehe.
Förresten, körde hem i en M3 precis, trodde jag skulle vara spännande, men icke, an M3 got nothing on my sweet Jessica ;)

I fredags var det besök på Stadsbibliotek med Bästa, Middag med Bästa, Baren med Bästa och senare Mister som gällde, mycket trevligt var det.


                   


Lördagen började segt, riktigt segt, och denna text får illustrera lördag förmiddag och tidig eftermiddag:

"Upp och hoppa, ligg inte och dra dig
 Du och jag måste fånga dagen.
 Upp och hoppa, ligg inte och dra dig
 Du och jag måste leva nu
 Leva, leva livet nu..."

Lite skånsk Hip-Hop, alltid bra för att få en på bra humör :)

Denna låt var ju med i melodifestvialen, när det nu var, 2 år sen kanske?
Nu slutade i alla fall kvällen självklart med melodifestivalen, det går ju liksom inte att undvika :)
Fel låt vann, så klart, som vanligt...

Men "sorgen" efter det vändes till glädje när Eva stoppade in filmen Luftslottet som Sprängdes i DVD:n, så jävla bra, eller, alltså, hela trilogin då...




Luftslottet som Sprängdes


Shit, måste springa ner till tvätten, brb...


Tillbaks...

Nee, nu blir det till att diska, men dammsuga orkar jag fan inte göra nu, tänkte att min kära sambo skulle ha gjort det redan, men icke, aja, det får la vänta till senare i veckan...

Någon sa till mig härom kvällen att det jag skriver här på bloggen inte passar in på den jag person jag visar i det "verkliga" livet, eller, att det jag skriver här märks inte på mig när man umgås med mig.
Tänkte jag skulle skriva lite om det, men får spara det till ett senare inlägg.
Jag kan bara säga att jag är en Oxymoron helt enkelt...





Nu blir det musik, och idag bjuds det på en låt som är så inte jag, men den är så jävla bra helt enkelt, så det får bli så ändå :)
Låten är The Worlds Greatest med R.Kelly.
En skandalernas man, kan inte påstå att jag har mycket över för honom som person, men han kan göra musik.
Inte ovanligt inom musikbranschen direkt dock...


Jos » 2010-03-15 | 03:08:32
URL: http://fruganochjos.blogspot.com

Du e medveten om att ja måste googla Oxymoron nu va? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback