"Is it true what they say..."


"...are we to blind to find a way?
 Fear of the unknown clouds our hearts today.
 Come into my world, see through my eyes.
 Try to understand..."


Förstår att det inte alltid är lätt att förstås sig på mig, jag gör det knappt själv ibland...
Se min blogg som en manual, en liten sådan, men ändock, bättre än inget kanske...
Är det så att jag fortfarande är svår att förstå mig på, får ni fråga ;)





Så till den tråkiga vardagen då.
Eller, tja, vardagen har ju blivit lite roligare nu när jag har bytt jobb, känns otroligt skönt att göra något vettigt för en gångs skull.
Har i och för sig haft vettigt jobb tidigare också, men det jobbet är ju i en annan stad, och vem vet, någon gång i livet kanske jag kommer tillbaks till det jobebt och den staden, men inte just nu.
Det är helg, vad skall man göra nu då? Man är ledig, men har inget vettigt planerat, det är i och för sig rätt skönt det också.
Inget planerat betyder att man sparar pengar ;)
På tal om sparande har jag tagit ytterligare ett steg in i vuxenlivet och verkligen på allvar börjat pensionsspara, men ja, jag är efter, är ju inte så gammal som vissa andra, eller hur Bästa? :)
Är ensam i lägenheten denna helg i alla fall, så min inneboende är på resa i västerland, får väl ta vara på den tiden för att städa och tvätta till exempel.
Fy fan va rolig min helg lät nu då, aja, det kanske dyker upp något, om inte annat är det måndag snart igen.
Nästa helg blir nog mer livad.
Det nalkas utgång med företaget och en massa kunder, det vill säga, sjukt mycket krökande.
Sen är det även dags för en av årets höjdpunkter snart, Oscarsgalan! Jippie! Får se hur många som väljer att följa den med mig i år, eller rättare sagt, hur många som håller sig vakna genom hela med mig i år, förra året var det ingen som höll sig vaken genom hela, förutom mig, filmnörden själv, då...

Skall sluta tråka ut er nu, skrivs snart igen...





Nehe, inte fanns det någon ordentlig video på Youtube för Within Temptation och deras See who I Am.
Får bli en gjord av någon, med Final Fantasy tema, vilket väl i och för sig inte är helt fel.
Tänk att få leva i den Slutgiltiga Fantasin, min Slutgiltiga Fantasi, tänk att få leva sitt liv precis som man alltid velat, tänk att få leva mitt liv precis som jag alltid velat.
Vem, vet.
Någon gång kanske jag kommer att få göra det...


Iskristall » 2010-03-02 | 11:10:08
URL: http://iskristall.bloggagratis.se

Du vännen jag tycker allt att du ska skaffa jobb här nere igen!!! Du bor i alldeles fel stad har du inte kommit på det :)

Jjos » 2010-03-09 | 10:59:33
URL: http://fruganochjos.blogspot.com

Nu funkar de att kommentera! Sååå hur känns det att komma på andra plats trots att du e massa år äldre? :) Ibland måste man se lååångt framåt i livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback