"I play Death, you play Life... Triple sixes to Rise..."


Det där med att skapa en egen design på min blogg kan ju glömma, jag kommer inte att lära mig CSS i första taget.
Men med hjälp av Tescho har jag i alla fall kunnat ordna en design på bloggen som inte är lika tråkig som grundesignarna.
Skall leka med den framöver och se vad jag kan komma på för eget roligt...

Blir inte mycket spännande som händer ikväll inte...

Titta lite på http://nevnarien.se/ 
Bea och Pommes på tallriken.
300 i Blu Ray spelaren.
En filt över mig i soffan.
Det är så min kväll kommer att se ut, intressant va?

Nej ni, lämnar er nu, återkommer i helgen...





Så jävla ful video, men låten är fortfarande otroligt bra, från den tid då Deathstars var något att ha, är riktigt besviken på allt de har släppt efter den första plattan, tyvärr...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback