Saknar...


Varför skall man alltid sakna?
Det finns alltid något eller någon att sakna, varför är det så?
Varför kan jag aldrig få leva mitt liv utan att sakna?

Har ingenting vettigt att säga ikväll, förutom det faktum att jag saknar, alltid...

Saknar jag någon eller saknar jag något?
Saknar jag någon och även saknar något?
Vad är det jag saknar?
Saknar jag att ha någon att sakna?
Saknar jag att ha något att sakna?
Eller saknar jag verkligen någon och något som jag önskar fanns i mitt liv?

Hatar att sakna, älskar att sakna, och kommar aldrig att sluta sakna...

På samma sätt som jag alltid kommer att älska, kommer jag likväl alltid att sakna...

Har ingenting vattigt att säga som sagt, skall återgå till min rom nu och återkommer när det finns något vettigt att säga om mitt liv...


Cissi » 2009-06-03 | 02:32:54
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Du saknar att stänga ica, jaaa!!! :)

Cissi » 2009-06-09 | 01:34:10
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Snart kommer nästa arbetsansökan, du som ville ja skulle lägga upp en till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback