"- I don't have the strength to stay away from you anymore..."


"- Then don't..."





Ja jag är sjukt tråkig och har inget skrivit på väldigt länge...
Men, jag har heller inte varit tillgänglig på ett tag...
Skall försöka bättra mig på skrivandet nu, men inte i just denna sekund, för nu måste jag snart tillbaka till jobbet, jippie, underbart, eller inte...
På tal om jippie och underbart, hur kommer det sig att det helt plötsligt blev så otroligt tråkigt, och att jag bara helt plötsligt blev så otroligt less på allt här i Stockholm, kan någon förklara det för mig...
Tittar på mitt jobbschema, funderar på mitt fritidsschema och inser att jag bara blir så matt helt enkelt, så slut, för jag orkar inte bry mig om något som är så tråkigt och inte ger mig någonting...
Men, jag skulle ju sluta skriva nu...
Får återuppta detta senare ikväll eller imorgon...





Det stämmer så väl och är bara så sant just nu, och har så varit sedan December månad...





Ha de' King!
Mille » 2009-05-08 | 20:31:09
URL: http://lilarummet.blogg.se/

Jag kan förklara varför du blev så trött på Stockholm. Vännerna sviker ibland, det finns för många sorgliga minnen, och det är inte en så jävla häftig stad som alla tror. Livet finner frihet på annat håll.

Älskar Dig, underbaraste bror.

Alex » 2009-05-22 | 08:05:48

STHLM RULES!!!! :p

kom på en bra idee varför du ska stanna.. för jag kommer bo här. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback