Grattis på Födelsedagen!


...Denna dag är din dag, du finns alltid i mina tankar, och om det nu ens är möjligt skall jag tänka på dig desto mer idag, för denna dag är bara din...


Grattis på Födelsedagen Malaika!



Grattis på Födelesdagen, du Söta...



Grattis på Födelsedagen, du Vackra...


Hoppas att din dag blir underbar, önskar så att jag kunde fira den med dig...
Vet att du inte vill fira att du blir ett år äldre, men som jag sade förut, vi firar faktiskt inte att du blir äldre idag, vi firar att det var denna dag 1983 du föddes, och det min sköna är definitivt värt att fira, då världen, i alla fall min, är en mycket bättre plats att leva på när du finns i den och berikar den...



Grattis på Födelsedagen! Pussar och Kramar i massor till bara dig...





Dagens låt behöver ingen närmare förklaring, den är i alla fall dedikerad till en kvinna som har födelsedag idag :)





Ha de' King!
Anonym » 2009-04-05 | 12:57:33

Tack tack underbara fina du!pussar å kramar tillbaka!Å tack för att du finns å tänker på mig =)

Mamma » 2009-04-06 | 00:14:13

Jag har faktiskt sett "Interstate 60", den var bra !

Du kan ge dikten/sången jag skrev i förra kommentaren, dem om "Crazyness" till din Sunshine eller är det Malaika hon kallas för nu ? Grattis

Malaika.

Önskar alla allt gott här i livet, särskilt dig min

kära son.

Alucard » 2009-04-06 | 10:48:35
URL: http://symphonyofthenight.blogg.se/

Jag vet att du har sett den mamma, och ja den är massa bra :)

Skall se till at ge henne den, eller så kan hon läsa den själv här...

Malaika betyder ängel på Swahili, och det är vad hon kallas för, men hon är ändå min Sunshine :)

Petra » 2009-04-06 | 13:58:42
URL: http://petrad.blogg.se/

Hej älskade och överbeskyddande storkusin! :)

Jag är så glad att du bryr dig om så mycket!

Dock kan jag inte lova att jag går i baggy men mindre bh kan i framtiden låta bli att synas ;)



Grattis Malaika!



Puss och kram



P.s. Varför läser inte Karin min blogg? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback