"- My pride is the only thing that they can't take from me..."


"- They can take it away from you, they can and they will. Oh, they will. But love they cannot take..."





Bunden till din sida och fångad i tystnad
Är det bara besatthet?
Är det sex, är det bara psykiskt?
Eller är det kärlek?


Utan dig är jag splittrad
Utan dig kan jag inte ta smärtan

Känns det bra i natt?
Att vara vid min sida?


Avklädd ner till mitt innersta väsen
I de mörkaste hörnorna av mitt inre, där har du slagit rot
Det är där du bor
Det är där du andas
Det är där du skänker mig ljus


Utan något hopp och utan någon agenda
Önskar jag få se det ljus
Det ljus som får mig att leva
Det ljust som får mig att le
Det ljus som får mig att älska


Ha de' King!

Cissi » 2009-04-22 | 13:25:33
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Skitmusik?? Det e la ingen skitmusik?!! Hallå eller haha :)

Cissi » 2009-04-23 | 15:16:46
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Jahaa bra!! Braaaa.



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback