Tankar, på ett konstgalleri...


Jag vill inte bli räddad av någon
Jag vill inte bli stoppad i fallet
Jag vill falla med dig, nu och för alltid

Tillsammans finner vi ett sätt att oss upp igen

Jag är inte rädd, inte rädd att ta den tid vi behöver
Jag är inte rädd, inte rädd att ta den tid som behövs för att jag skall få leva mitt liv som jag vill
Jag är inte rädd, inte rädd att ge dig den tid som behövs för att du skall få leva ditt liv som du vill

För allt är annorlunda idag, allt är inte som det en gång var
För allt är precis detsamma idag, allt är precis som det en gång var

En dag skall komma, den dagen då jag kommer att flyga, den dagen då ingenting längre kan hålla mig bunden
En dag skall komma, den dagen då vi kommer att flyga, den dagen då vi kommer att vara fria inombords

Berätta för mig vem du är, jag vill känna dig
Berätta för mig vem du är, jag vill vara nära dig
Berätta för mig vem du är, du har trollbundit mig, vart jag än går och vad jag än gör har jag dig i mina tankar, du har trollbundit mig

Jag vill inte bli räddad av någon
Jag vill inte bli stoppad i fallet
Jag vill falla med dig, nu och för alltid

Tillsammans finner vi ett sätt att oss upp igen


Ha de' King!
Petra » 2009-05-19 | 21:33:35
URL: http://petrad.blogg.se/

Jaha, så Mille tillhör inte din familj? ;-p Nee.. jag förstår vad du menar :) Försökte bara vara lite rolig ;p



Tack för de fina komplimangerna! Det känns bra att ha en killkusin som oroar sig för en (inte för att du behöver det men ändå)



I sommar tycker jag att vi ska träffas och dricka vin (eller öl om man hellre vill det). Eller vad säger du? :)



I miss you, gillar att prata med dig!

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback