Tankar i Drömmarnas Värld...


Jag väljer den svåra vägen, den väg som borde vara rätt, men vägen gör mig inte fri
Jag önskar att du kunde se mig min älskade, rädda mig, rädda mig för jag håller på att bli galen
Jag försöker hålla drömmen om oss verklig, försöker hålla drömmen om oss levande


Varför skall vi vänta på något, som egentligen inte är något att vänta på?
Älska mig i denna fantasi, denna fabel, min älskade, mitt hjärta ligger i dina händer
Våran tid, den kanske väntar, väntar precis utanför din dörr


Våga möta vindarna, för tillsammans kan vi flyga


Varför skall jag vänta på något, som egentligen inte är något att vänta på?
Låt mig älska dig i denna fantasi, denna fabel, låt mig hålla ditt hjärta i min hand
Våran tid, den kanske väntar, väntar precis utanför din dörr


Jag gråter inte för min ensamhet, min isolering, men jag lägger mitt huvud ner för att drömma om dig drömma, och hoppas, hoppas att du en dag kommer och knackar på min dörr


Ha de' King!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback