"Your scent, it's like a drug to me..."


"You're like my own personal brand of heroin..."





You are the flame in my heart
You light my way in the dark
You are the ultimate star
You lift me up from above





Svårt att släppa vissa tankar och känslor...
Svårt att tänka på något annat över huvud taget än...
Vill jag ens vara här, här där jag är just nu, eller vill jag vara någon annanstans?
Är denna andra plats där jag tror att den är, eller är den kanske någon helt annanstans?
Denna andra plats, är den bara för mig, eller för mig och mitt solsken?



Solnedgång i Partille





I am you and you are me
Why's that such a mystery?
If you want it you got to believe
Who are we?  We're who we are
Riding on the great big star
We've got to stand up if we're gonna be free, yeah





Är jag less på att vara här eller ej?
Är jag less på vissa saker eller är jag less på allt här?
Troligen inte allt, men mycket...
Kanske är jag inte ens det, kanske är jag bara less på att allt kan vara så mycket bättre någon annanstans och att jag inte befinner mig på den platsen...
Eller är det kanske i den tiden jag inte befinner mig?
Saknar din doft....



Tigger luktar gott nu





With the stars and moon above
Take me in your arms let love
Rule us in our hearts and in your minds
Just come here babay tell me what you feel
Oh you and I can't wait for that too long
Come on and love me





Saknar att inte vara själv...
Saknar att dela med mig av mig själv...
Vill vara med någon speciell...
Vill göra allt med någon speciell...
Vill göra absolut ingenting med någon speciell...
Bara vara kan räcka ibland, att göra allt kan vara underbart det med...
Men ibland räcker det med det lilla...
Kanske bara se på en film med någon speciell...



Nyinförskaffade Filmer på Movieline, men saknas det inte en?





I don´t wanna push you baby
I don´t want you to be told
it's just that I can´t breath without you
feels like I´m gonna lose control






Don't you ever forget that...






Puss från Borås ;)





Nu skall jag laga lite mat, äta och sen krypa ner i min soffa, min stora tomma soffa, där jag önskar att jag hade sällskap. Men jag och Tigger får nöja oss med varandras sällskap. När jag har krypit ner i soffan skall jag tänka på min solstråle, min ängel, mitt allt, och se på en bra film, efter att nu har citerat Twilight i två inlägg i rad måste det nog bli den, men den är ju en så otroligt vacker film också...
Har fortfarande inte hunnit läsa boken, men det kommer, den ligger ganska högt upp på högen av böcker jag skall läsa härnäst...
Förresten, jag lovar att skriva ett mer sammanhängande inlägg nästa gång ;)


Ha de' King!
Solstrålen » 2009-05-09 | 10:57:04

Jo det fattas en film...finaste du.

puss

Cissi » 2009-05-10 | 19:12:36
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Vilken film e det som fattas??? :)

Alucard » 2009-05-10 | 23:13:36
URL: http://symphonyofthenight.blogg.se/

Ja någon spännande film var det inte så, en romantisk komedi som heter The Holiday, som snabbt fann sin väg från min påse till någon annans vardagsrum utan att stanna till i min DVD spelare :)

Cissi » 2009-05-12 | 23:53:28
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Men du kan ju inte skriva svar häääär! Tänk om jag inte hade upptäckt detta lixom!! :O

Hahaha :)

Cissi » 2009-05-14 | 00:53:14
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Men den läser jag ju ändå så det behöver du inte oroa dig för.



När ska du flytta "hem" då?

Cissi » 2009-05-18 | 14:24:07
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Men UPPDATERA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback